I Stay In Love 勇敢愛...............感恩啦

2010080618:49

I Stay In Love 勇敢愛

 
 
  

I Stay In Love  勇敢愛

Mariah Carey  瑪麗亞凱莉

Oh baby

寶貝

Baby, I stay in love with you

寶貝我依然愛著你

Dying inside cause I can't stand it

我內心已死因為我無力承受

Make or break up

已無力掙扎

Can't take this madness

不能認為這已經夠瘋狂

We don't even really know why

我們甚至不知道這到底是為了什麼

 

All I know is baby

寶貝所有我只知道的

I try and try so hard

是我一再的努力

To keep our love alive

讓我們的愛能夠繼續維持下去

If you dont' know me at this point

如果你無法明白了解這點

Then I highly doubt you ever will

那麼我會對你表示懷疑

I really need you to give me

我渴求你能再一次的給我

 

That unconditional love I used to feel

像過去一樣的那樣無條件的愛我

It's no mistaking

這並不是錯覺

We're just erasing

我們將這感覺刪除

From our hearts and minds

從我們的心裡與腦海裡

And I know we said let go

我知道我們說好就這麼分開

But I kept on hanging on

但是我仍然不願放棄

Inside I know it's over

我知道我們已經結束

You're really gone

你已經真的離開了

 

It's killing me

這如同殺了我一樣

Cause there ain't nothing   That I can do

我不知道我還能怎麼作

Baby, I stay in love with you

寶貝 我依然愛著你

And I keep on telling myself

然後我不斷的提醒告訴我自己

That you'll come back around

你會回到我的身邊

And I try to front like "Oh well"

而我會試著在你面前說好

Each time you let me down

每一次你讓我難過失落

See I can't get over you now

而我卻沒有辦法離開你

 

No matter what I do

不管我做什麼

But baby, baby

但是寶貝 寶貝

I stay in love with you

我依然愛著你

Na na na na na na na na na

Na na na na na na na na na

 

Baby, I stay in love with you

寶貝   我依然愛著你

It cuts so deep

傷痛如此的深

It hurts down to my soul

傷害了我的靈魂

My friends tell me

我的朋友告訴我

I ain't the same no more

我不能再這樣了

We still need each other

我們仍舊需要彼此

When we stumble and fall

在我們迷惑與失落的時候

How we gon' act

我們怎麼能表現的

Like what we had    Ain't nothin' at all now

好像我們什麼事情從來都沒有發生過一樣

 

Hey, what I wanna do is

我想做的是

Ride shotgun next to you

跨坐在你身旁

With the top down like we used to   Hit the block

就像我們從前一樣

Proud in the SUV

在那越野車中

We both know our heart is breaking

擊中目標   我們都知道我們的心都已破碎

Can we learn from our mistakes

我們能從我們的錯誤當中學習些什麼嗎

I can't last one moment alone

我無法獨自走到最後一刻

Now go I know

我知道我現在應該離開

 

We said let go

我們說好要分開

But I kept on hanging on

但是我仍然不願放棄

Inside I know it's over

我知道我們已經結束

 

You're really gone

你已經真的離開了

It's killing me

這如同殺了我一樣

Cause there ain't nothing    That I can do

我不知道我還能怎麼作

Baby, I stay in love with you

寶貝 我依然愛著你

And I keep on telling myself

然後我不斷的提醒告訴我自己

That you'll come back around

你會回到我的身邊

And I try to front like "Oh well"

而我會試著在你面前說好

Each time you let me down

每一次你讓我難過失落

See I can't get over you

而我卻沒有辦法離開你

Now no matter what I do

不管我做什麼

 

But   Baby, baby

但是  寶貝 寶貝

I stay in love with you

我依然愛著你

We said let go

我們說好要分開

But I kept on hanging on

但是我仍然不願放棄

Inside I know it's over

我知道我們已經結束

You're really gone

你已經真的離開了

It's killing me

這如同殺了我一樣

Cause there ain't nothing    That I can do

我不知道我還能怎麼作

Baby, I stay in love with you

寶貝 我依然愛著你

And I keep on telling myself

然後我不斷的提醒告訴我自己

That you'll come back around

你會回到我的身邊

And I try to front like "Oh well"

而我會試著在你面前說好

Each time you let me down

每一次你讓我難過失落

 

See I can't get over you

而我卻沒有辦法離開你

Now no matter what I do

現在不管我做什麼

But baby, baby

但是寶貝 寶貝

I stay in love with you

我依然愛著你

I stay in love

我依然愛

Love

Oh, I stay in love.

我依然愛你